Makkelijke meeneemlunches: eet lekker gezond op je werk

Ben je het beu om iedere middag een broodje of kant-en-klaar slaatje te eten? Waarom doe je het dan? Je lunches kan je makkelijk een stuk gevarieerder maken en dat hoeft ook helemaal niet lang te duren. Deze gerechten maak je klaar in 20 minuten of minder.

meeneemlunch quinoa salade

Quinoa zit boordevol vitaminen en is glutenvrij. Dat maakt het een perfect ingrediënt voor lekkerbekken die houden van gevarieerd en gezond eten. De mango in dit recept geeft je slaatje een zoete toets, die dan weer gebalanceerd wordt door de zoute smaak van de amandelen. Een heerlijke combo.

Tijd: 15min
Bekijk het recept

 

2. Zoete aardappel met Dindesse spekreepjes en groentjes

meeneemlunch zoete aardappel

Mag het voor jou wat hartiger dan een slaatje? Probeer dan zeker dit ovenschotelgerecht met zoete aardappel, paprika, boontjes, champignons en tomaten. Dit recept boordevol groenten warmt je ’s middags helemaal weer op.

Tijd: 20min
Bekijk het recept

 

3. Fris slaatje met Dindesse ontbijtspek, gebakken pitabrood en groentjes

meeneemlunch salade groentjes spek

In een zomerse bui? Ga dan voor dit frisse slaatje. De stukjes pitabrood en geroosterde amandelen kraken heerlijk in je mond.

Tijd: 15min
Bekijk het recept.

MEER LEKKERS ONTVANGEN?

Wil je maandelijks recepten en leuke gezondheidstips ontvangen? Schrijf je nu in.

framboos
spekje
spekje 2

Onze
recepten

inspiratie verlenging pijltje pijltje

Zin in meer lekkers?

Wil je maandelijks recepten en leuke gezondheidstips ontvangen? Schrijf je nu in.